Welkom bij onze veelgestelde vragen (FAQ) pagina
Heb je vragen over onze producten, services of beleid? Je bent op de juiste plek! Onze veelgestelde vragen (FAQ) pagina is ontworpen om jou snel en gemakkelijk antwoord te geven op de meest voorkomende vragen die onze klanten hebben.
Of je nu meer wilt weten over onze producten, hoe je een bestelling plaatst, ons retourbeleid, of iets anders, we zijn er om je te helpen. Blader door de onderstaande secties om antwoorden te vinden op jouw vragen. We hebben ons best gedaan om de informatie duidelijk en beknopt te presenteren, zodat je snel vindt wat je zoekt.
Als je het antwoord op jouw vraag niet kunt vinden, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Ons klantenserviceteam staat klaar om je verder te helpen.
Bedankt dat je voor ons hebt gekozen! We hopen dat deze FAQ-pagina je ervaring met ons nog beter maakt.
Worden de vloeren van Colors@Home Theja duurzaam geproduceerd?
Colors@Home Theja heeft verschillende duurzaam geproduceerde vloeren in haar assortiment. Vraag hiernaar in het adviesgesprek in de winkel.
Hoe maak je een vloer geluidsarm?
Hiervoor bestaan verschillende 10 DB geluid reducerende ondervloeren. Deze zijn geschikt als ondervloer voor alle soorten producten.
Worden plinten en ondervloer standaard meegeleverd?
Deze worden op verzoek van de kant meegeleverd en gemonteerd.
Welk soort vloer wordt geadviseerd in de keuken?
Colors@Home Theja adviseert hier PVC, laminaat en vinylvloeren.
Welk soort vloer is het meest geschikt voor in de badkamer?
Er zijn een aantal laminaatvloeren die de fabrikant geschikt acht voor de badkamer. Bij voortdurende inwerking van vocht adviseert Colors@Home Theja een stenen vloer.
Welke vloeren zijn geschikt voor vloerverwarming?
- PVC vloeren gelijmd op een betonnen vloer
- Click PVC met een speciale ondervloer
- Tapijt geschikt voor vloerverwarming
- Geheel verlijmd vinyl
- Laminaat met een speciale ondervloer
Welke raamdecoratie is geschikt voor schuifpuien?
In principe kunnen alle soorten decoratie. Door hun eigenschappen zijn gordijnen en inbetweens het meest geschikt.
Welke raamdecoratie is geschikt voor kiepramen?
Het meest geschikt zijn plissés en duettes, of aluminium jaloezieën van 25 mm. Deze zijn door hun lichte gewicht en dikte het eenvoudigste te bedienen.
Kan raamdecoratie op afstand worden bediend?
Bijna alle raamdecoratie kan ook elektrisch op afstand bedienbaar geleverd worden. Bepaalde producten kunnen bediend worden met een bedieningsstok.
Hoe weet ik of mijn raamdecoratie voldoende licht doorlaat?
Voor alle raamdecoratie staat de lichtdoorlatendheid vermeld in het stalenboek. Je kunt een staal overdag voor het raam houden om een goede indruk te krijgen.
Welke soort raamdecoratie is geschikt voor natte ruimtes?
Als er een goede ventilatie is kunnen er:
- Aluminium jaloezieën
- Plissés en duettes
- Houten of kunststof jaloezieën
- Rolgordijnen
- Lamellen
Wat betekent zijgeleiding?
Dit zijn spankabels of koorden langs de zijkanten van verschillende producten zoals rolgordijnen, horizontale jaloezieën of plissés en duette’s. Zo gaat de raamdecoratie niet hangen als de ramen gekanteld zijn.
Kunnen shutters in de badkamer?
Dat kan, als er een goede ventilatie is.
Kan Colors@Home Theja ook trapverlichting inbouwen?
Colors@Home Theja bouwt geen trapverlichting in.
Verwijdert Colors@Home Theja ook oude trapbekleding?
Indien gewenst kan Colors@Home Theja tegen een vergoeding de oude trapbekleding verwijderen.
Wat kost het bekleden van een trap?
De kosten zijn afhankelijk van het soort product dat wordt gekozen. De eenvoudigste en voordeligste oplossing is tapijt.
Met welke materialen is een trap te bekleden?
Een trap kan worden bekleed met tapijt, PVC of Vinyl.
Waarom zou ik kiezen voor screens?
Screens zijn zonwerend, onopvallend en aan te sluiten op jouw Smart Home systeem. Je kunt wel naar buiten kijken maar mensen kijken niet bij jou naar binnen. Screens zijn er in alle maten en in verschillende kleuren.
Hoe kan ik mijn uitvalscherm het beste onderhouden?
- Losliggend vuil verwijderen
- Afdoen met sop en een doekje
- Goed naspoelen
- Laten drogen voor oprollen
Kan Colors@Home Theja een zonweringsdoek vervangen?
Buitenzonwering zoals knikarmschermen en screens kan Colors@Home Theja vervangen.
Mijn afstandsbediening functioneert niet (goed), wat nu?
Vervang eerst de batterijen. Is het probleem hiermee niet verholpen, neem dan contact op met Colors@Home Theja.
Telefoon: 0487-517317
E-mail: info@theja-wonen.nl
Welke soorten (buiten)zonwering kunnen op afstand bediend worden?
Alle soorten zonwering in ons assortiment kunnen op afstand bediend worden.
Wat is de levertijd van gordijnen?
De gemiddelde tijd tussen bestelling tot ophangen is 4 weken.
Worden de gordijnen van Colors@Home Theja duurzaam geproduceerd?
Colors@Home Theja heeft verschillende duurzaam geproduceerde gordijnen in haar assortiment. Vraag hiernaar in het adviesgesprek in de winkel.
Mijn gordijnen vallen niet mooi, wat nu?
Verduisterende stoffen hebben de eigenschap om minder soepel te vallen. In een adviesgesprek lichten wij de eigenschappen van de stoffen van tevoren toe.
Kan ik gordijnen wassen?
Bijna alle gordijnen kunnen uitgewassen worden. Op elk gordijn staan wasvoorschriften.
Kan Colors@Home Theja maatwerk gordijnen leveren?
Ja, de gordijnen van Colors@Home Theja worden zorgvuldig opgemeten en op maat gemaakt.
Waar kan ik een klacht indienen?
Dat kan bij de betreffende winkel waar uw product gekocht is.
Tel. nr. Druten: 0487-517317
e-mail: info@theja-wonen.nl
Er is een onjuist product gemonteerd, wat nu?
Meld dit bij Colors@Home Theja, dan lost Colors@Home Theja dit zo snel mogelijk op.
Telefoon: 0487-517317
E-mail: info@theja-wonen.nl
Kan een product retour gezonden worden?
Een defect product wordt ofwel door Colors@Home Theja retour gezonden naar de fabrikant, ofwel ter plaatse gerepareerd. Is uw product defect? Neem dan altijd direct contact op met Colors@Home Theja.
Telefoon: 0487-517317
E-mail: info@theja-wonen.nl
Hoe snel wordt een klacht opgepakt?
Een klacht wordt binnen drie werkdagen opgepakt.
Een gemonteerd product is defect, wat nu?
In dit geval neem je telefonisch of per mail contact met Colors@Home Theja op. Stuurt u indien mogelijk foto’s mee. Colors@Home Theja geeft altijd binnen drie werkdagen een reactie.
Telefoon: 0487-517317
E-mail: info@theja-wonen.nl
Heeft Colors@Home Theja stalen bij zich tijdens het meten om te zien hoe een kleur of patroon uitpakt?
Je kunt in de winkel een selectie van stalen maken die Colors@Home Theja daarna meeneemt tijdens het meten. Indien je niet naar de winkel komt kan in overleg met Colors@Home Theja een selectie gemaakt worden.
Wat kost de meetservice van Colors@Home Theja?
Tot een straal van 25 kilometer rondom Druten is de meetservice van Colors@Home Theja gratis. Buiten 25 kilometer worden in sommige gevallen meetkosten berekend.
Wat als Colors@Home Theja niet goed meet en het product niet past?
Dan is dit de verantwoordelijkheid van Colors@Home Theja en ontvang je een nieuw product.
Kan ik ook zelf meten en dit doorgeven aan Colors@Home Theja?
Dat is mogelijk, alleen kan Colors@Home Theja dan geen verantwoordelijkheid dragen voor eventuele meetfouten.
Binnen welke regio komt Colors@Home Theja opmeten?
Binnen een straal van 25 kilometer rondom Druten komt Colors@Home Theja gratis opmeten. Buiten 25 kilometer komt Colors@Home Theja op aanvraag ook opmeten. Dit is alleen niet in alle gevallen gratis.
Is het mogelijk om losse onderdelen te bestellen?
Dat is mogelijk, zo lang de onderdelen leverbaar zijn bij de fabrikant.
Wat zijn de kosten van de montageservice?
Binnen een straal van 25 kilometer van Druten komt Colors@Home Theja gratis monteren. Buiten 25 kilometer komt Colors@Home Theja op aanvraag ook monteren. Dit is alleen niet in alle gevallen gratis.
Hoe gaat Colors@Home Theja om met parkeerkosten bij montage?
De parkeerkosten zijn voor rekening van Colors@Home Theja.
Welke voorwaarden zitten er aan de montageservice?
- Tijdens het meten wordt door Colors@Home Theja bepaald of de ondervloer goed is.
- De kamers dienen leeggeruimd te zijn.
- Indien gewenst kan Colors@Home Theja tegen betaling oude vloerbedekking verwijderen of meubels verplaatsen.
Binnen welke regio komt Colors@Home Theja monteren?
Binnen een straal van 25 kilometer rondom Druten komt Colors@Home Theja gratis monteren. Buiten 25 kilometer komt Colors@Home Theja op aanvraag ook monteren. Dit is alleen niet in alle gevallen gratis.
Wanneer zijn jullie open?
Maandag | 11.00 - 17.30 | |
Dinsdag | 09.00 - 17.30 | |
Woensdag | 09.00 - 17.30 | |
Donderdag | 09.00 - 17.30 | |
Vrijdag | 09.00 - 20.00 | |
Zaterdag | 09.00 - 16.30 | |
|
Op welke manieren is Colors@Home Theja bereikbaar?
Druten
Bereikbaar per auto, ruime parkeergelegenheid voor het pand.
Per bus, halte Westerhout op 3 minuten loopafstand van de winkel.
Telefoon: 0487-517317
E-mail: info@theja-wonen.nl
Is het mogelijk om een bestelling te annuleren?
Dat is geen probleem, mits jouw bestelling nog niet in productie is genomen.
Welke garantietermijn hanteert Colors@Home Theja?
Colors@Home Theja is aangesloten bij het CBW. CBW erkende winkels bieden meer zekerheid dan andere woonwinkels. Voor meer informatie zie Colors@Home Theja CBW erkend.
Wat is het garantiebewijs?
De bon is het garantiebewijs.